Chris Porritt, bivši potpredsjednik u Tesli, pridružuje se Rimac Automobilima kao glavni tehnološki direktor

Rimac Automobili imenovali su bivšeg glavnog inženjera Aston Martina, potpredsjednika tehničkog inženjerstva u Tesli, voditelja Appleova odjela posebne projekte, Chrisa Porritta  na mjesto glavnog tehnološkog direktora. Chris će izravno izvijestiti osnivača i izvršnog direktora, Mate Rimaca, s fokusom na buduće Rimac-ove projekte.

S karijerom koja je trajala više od tri desetljeća, Chris je nadgledao razvoj niza osobnih performansi i električnih vozila. Tijekom svojih 16 godina u Aston Martinu, bio je glavni inženjer za ručno izrađenu, ograničenu proizvodnju hiper-automobila One-77 i V12 Vantage Zagato. Chris se 2013. preselio u Kaliforniju da bi postao zamjenik inženjera u Tesli, a zatim i Appleu, gdje je obnašao visoku ulogu u grupi za posebne projekte. Njegovo kombinirano iskustvo razvoja vrhunskih superautomobila u Aston Martinu, inženjering električnih vozila Tesle i njegov entuzijazam u trkačkim automobilima čine ga savršenim dodatkom za tim Rimac. Chris se pridružio Rimac Automobilima iz Applea. Osim profesionalnog putovanja, Chris provodi slobodne vikende i slobodno vrijeme gradeći i trkajući svoje vintage trkačke automobile.

Chris Porritt, šef tehnološkog odjela Rimac Automobili, rekao je: “Prilika za pridruživanje Rimac Automobili je san inženjera. Budući da gotovo svaku ključnu komponentu dizajnira i gradi unutar tvrtke Rimac, to nam daje slobodu da stvorimo nešto što nije za razliku od bilo čega ono što je prije učinjeno u Hypercar svijetu. Rimac je savršeno mjesto za korištenje mog kombiniranog iskustva u inženjeringu superautomobila u Aston Martinu i EV inženjerskog iskustva koje sam stekao u Kaliforniji. Što je tim već postigao s razvojem C_Two do sada je fenomenalno, i radujem se upravljačkom inženjerskom razvoju budućih Rimac proizvoda koji će potaknuti okvir performansi. ”

Ova je godina ključno razdoblje za pokretanje najnovijeg električnog hiper-automobila Rimac, kodnog naziva C_Two, jer su prototipovi izgrađeni, testirani i srušeni zbog globalne homologacije. 150 primjera proizvodnje novog automobila izrađuje se ručno na novoj proizvodnoj liniji u Hrvatskoj, počevši od 2021. godine. Sve glavne sustave i dijelove za C_Two razvio je i izgradio sam Rimac Automobili.

 

Advert

ESD namještaj